Tefal AH9000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal AH9000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Mador 19-03-2017

Weinig robuust apparaat

Geschreven voor: Tefal AH9000

Nadat onze eerste Tefal Actifry al binnen twee jaar begon af te brokkelen hebben we met heel veel moeite samen met de Voedsel en Waren autoriteit (mogelijk plastic in je eten) een vervangend exemplaar gekregen. Dit kwam speciaal uit Duitsland en was deugdelijker maar ook na vijf jaar met een keer in de week gebruik is dit defect geraakt. Het apparaat brokkelt niet meer op de plastic onderdelen en ziet er nog prima uit maar geeft een ERR melding en stopt dan.

Pluspunten

• Voor scampi's een uitkomst
  • Magere frites

Minpunten

• De degelijkheid
  • De robuustheid
  • De kwaliteit

mkdh 16-01-2015
Geschreven voor: Tefal AH9000

actifry al paar jaar in bezit. Erg blij mee, heerlijke frietjes, knapperige kipkluifjes,etc. Makkelijk in gebruik.
Groot minpunt: zwakke onderdelen. Eerste ging de ring van pan stuk (om voedsel in pan te houden, zodat het niet over de rand gaat). Van SEB-group nieuwe en verbeterde versie ontvangen. Geweldig. Nu schoep gebarsten en uit elkaar tijdens bewerking voedsel! Dus onderdelen in je eten. Nul op rekest bij SEB. Eerst rare mail: je moet de hele pan maar opsturen voor reparatie...? Je klikt dat ding er zo in. Tweede mail: garantie voorbij, dus zelf onderdelen kopen. Nu blijkt ook de deksel scheuren te vertonen.Ik vind het materiaal niet sterk en hun reactie flauw. Wij betaalde destijds heel veel geld voor zo'n pan, wat blijkbaar nogal wat kinderziektes heeft (materiaal) en nu kan je alle onderdelen weer kopen. Vette binnenloper voor tefal. Triest.

1963jan 01-02-2014
Geschreven voor: Tefal AH9000

Tijd voor een update na 2 jaar gebruik. We gebruiken de Tefal Actifry nog bijna elke dag; meestal voor de aardappelen ( zelf geschild of gekochte schijfjes). Het resultaat blijft heerlijk. Ook patat (vers of diepvries) gaat uitstekend in de Actifry. Daarnaast wordt de Actifry gebruikt voor het afbakken van broodjes, bereiden van kip en andere soorten vlees .
De grootste tegenvaller is de kwaliteit van het apparaat. In de 2 jaar zijn het deksel, de handgreep (tweemaal) en de pendel (tweemaal) stuk gegaan. De service van Tefal is echter uitstekend; alles is zonder gedoe kosteloos vervangen.
We zijn nog steeds zeer tevreden met de Tefal Actifry en willen niet meer zonder.

Sebas1977 03-09-2013
Geschreven voor: Tefal AH9000

Wij gebruiken de actifry 1 a 2 keer per week. Na ongeveer 1 jaar kwamen er barsten in de deksel en brak het plastic sierkapje aan de voorkant van de deksel af. Ook de sluiting van de kunststof ring was gebroken. Via mediamarkt is dit toen via garantie vervangen door Tefal.

Helaas gisteren het apparaat weer voor reparatie mogen inleveren. Het topje van de mengarm was losgebroken, geen showstopper maar wel vervelend. Maar ook, en dat vind ik veel kwalijker, het handvat was half afgebroken van de pan waarbij er ook plastic materiaal in het eten was beland!.

De kwaliteit van de gekozen materialen is echt bedroevend bij dit model. Met nog maar 2 maanden garantie vrees ik het ergste. Tefal vervangt wel steeds de losse onderdelen maar dat is geen lange termijn oplossing.

annemieknl 17-12-2013

Ik heb al 2 nieuwe deksels gekregen beide in de garantie. Ook een nieuwe ring gekregen want bij mij was deze ook afgebroken en een nieuwe mengarm. Dit allemaal onder garantie. Nu is mijn actifry buiten de garantie en brak van de week de handgreep af. Ik heb gemaild met tefal en krijg onder coulance een nieuwe handgreep. Maar voor wat je betaald is het erg matig materiaal.

trolletjes 04-09-2013

Ook wij gebruiken de Actifry 1 a 2 keer per week en wij hebben dezelfde problemen. Als eerste ging de mengarm kapot en inderdaad ook bij ons plastic in ons eten! Dit werd nog in de garantie vervangen (was net buiten de garantie periode maar na zeuren bij Tefal hebben ze toch een nieuwe mengarm opgestuurd). Nu is het handvat en de sluiting van de ring kapot. Ik heb deze nu maar zelf besteld, totale kosten 28 euro.

Ik ben het met je eens dat de kwaliteit van het kunststof echt ongelofelijk bedroevend is. Zeker gezien de prijs! Ik ben heel benieuwd of de nieuwere apparaten ook deze problemen hebben.

trolletjes 27-07-2013
Geschreven voor: Tefal AH9000

We hebben de Actifry nu 2 jaar in ons bezit en zijn enorm tevreden over de mogelijkheden van dit apparaat. We gebruiken hem vooral voor frietjes of doen er verse aardappelen in met wat olie waarmee je heerlijk krokante aardappelen krijgt. Gewoon met schil en al in grote stukken erin, half uur later is het klaar. Ook kipkluifjes zijn erg lekker uit de Actifry, nog nooit zulke krokante kip gehad!

Maar... ik vind de kwaliteit van het apparaat echt heel erg slecht. Na net 1 jaar gebruik, brak er iets af van de pendelarm. We konden een nieuwe arm kopen, na wat gezeur kregen we deze toch als garantie opgestuurd. En nu, weer een half jaar verder, breekt er iets af van het handvat. Wat een slechte kwaliteit kunststof is hier gebruikt! Dat is echt heel erg jammer, want het apparaat zelf bevalt ons prima. Ik vind het ook een best duur apparaat en vind de kwaliteit van de onderdelen dan ook ver onder de maat. Jammer!

Wijtine 13-06-2013
Geschreven voor: Tefal AH9000

De pendelarm van onze Tefal ActiFry Family werd na 1 jaar gebruik (1x per week voor alleen frites) helemaal bruin. Na dat jaar is hij eerst aan de bovenkant afgebroken waarna wij hem gelijmd hebben. Daarna ging de pendelarm herhaaldelijk kapot waarna wij hem weer lijmden. Waarschijnlijk komt dit omdat de pendelarm zo heet wordt. Omdat dit onderdeel nu helemaal kapot gebroken is kunnen wij de ActiFry niet meer gebruiken en hebben wij niets meer aan dit (dure) apparaat. Tevens "klikt" de pendelarm al lange tijd niet meer vast aan de onderkant waardoor het apparaat niet meer draait.

Wijtine 14-06-2013

Gisteren een mail naar Tefal hierover gestuurd, de volgende reactie kwam vandaag terug:

From: ondservice@groupeseb.com
To: wijnholdsmit@hotmail.com
Subject: RE: Tefal Nederland : Onderdeel / accessoire
Date: Fri, 14 Jun 2013 10:27:29 +0000

Geachte heer Smit,

Wij hebben uw e-mail in goede order ontvangen. Hierbij ontvangt u de prijsopgave:

Het door u bedoelde onderdeel heeft bestelnummer: 1500992250 mengschoep

De prijs van dit onderdeel bedraagt: € 11.18

Vracht-/behandelingskosten: € 5.25

GARANTIE: Indien u garantie wilt claimen kunt u naar de winkel van aankoop of door ons een kopie van de aankoopbon te sturen/mailen.

PRIJZEN: Inclusief 21% BTW.

Geldig tot 10 dagen na prijsopgave.

BETALING: Geschied door middel van een factuur welke bij uw levering wordt bijgesloten, waarna u voor betaling zorg draagt.

Bij een bestelling boven € 50.00 wordt deze onder rembours aangeleverd. U betaald de factuur dan gelijk bij aflevering.

LEVERTIJD: Het onderdeel dat u aangeeft is helaas niet op voorraad. De levertijd van dit onderdeel bedraagt 3 tot 4 weken.

Indien u akkoord gaat met bovenstaande condities ontvangen wij graag deze e-mail retour als bevestiging van uw bestelling.

Vermeld s.v.p. uw naam en adresgegevens, voor zover u deze nog niet heeft doorgegeven.

Wij hopen u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben en zien uw bestelling met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet/Best regards,

Roely Tichelman
Spare Parts Order Processing Employee

Groupe SEB g
Groupe SEB Nederland B.V.
Generatorstraat 6
3903 LJ Veenendaal - Nederland
Tel. +31-(0)318 58 24 24
ondservice@nl.groupeseb.com
www.groupeseb.com

www.krups.nl www.lagostina.nl www.moulinex.nl www.rowenta.nl www.tefal.nl

voor het bestellen van accessoires kunt u terecht op de website:

www.accessories.home-and-cook.com

Wij moeten dit onderdeel dus zelf betalen! Dit valt me toch wat tegen van Tefal, ook omdat wij hier op Kieskeurig lazen dat Tefal bij anderen gratis dit onderdeel had vervangen, ook nadat het apparaat al een paar jaar in hun bezit was. Wij hebben er best wel veel voor betaald, bijna EUR 200,--, dan mag je toch ook wat service verwachten? Helaas wisten wij niet eerder dat we, als er wat met het apparaat was, Tefal konden vragen om een nieuw onderdeel, dit lazen wij bij toeval hier op Kieskeurig.

Wijtine 14-06-2013

upatamby

Ik heb geen idee hoe lang garantie er op zit, maar omdat onze ActiFry 2 jaar oud is lijkt het me dat de garantietermiin al lang voorbij is. Omdat onze ActiFry al die tijd maar 1x per week is gebruikt voor alleen verse frietjes, zou hij eigenlijk nog niet kapot mogen zijn lijkt mij. Wij zijn er altijd voorzichtig mee omgegaan en de pendelarm werd al binnen het eerste jaar bruin, daarna ging hij snel kapot. Ja, misschien hadden wij eerder aan de bel moeten trekken bij Tefal, helaas wisten wij niet dat we Tefal hiervan online op de hoogte konden brengen en er losse onderdelen beschikbaar zijn voor dit apparaat.

Wijtine 01-10-2013

Wij hebben onze Tefal ActiFry AH90000 nu ongeveer 2 1/2 jaar.Wij hebben hem gekocht om verse frietjes in te bereiden en hij is vanaf de aanschaf maar 1x per week alleen hiervoor gebruikt.

Tefal heeft een aantal maanden geleden uit coulance onze pendelarm vervangen omdat deze geheel afbrak, daarvoor zijn wij Tefal erg dankbaar want nu kunnen wij het apparaat weer gebruiken.

Maar nu komen er sinds ongeveer een maand barsten in het deksel, en dat terwijl het apparaat maar 1x per week alleen voor frietjes wordt gebruikt! Wij zijn nu bang dat het deksel kapot gaat omdat de barsten steeds groter worden, en dat we het apparaat dan weg kunnen doen.

Ik heb hier op Kieskeurig.nl bij meerdere mensen gelezen dat zij met hetzelfde probleem te kampen hebben. Tevens is het handvat van de ActiFry niet al te stevig, ik verwacht dat deze op een gegeven moment ook zal afbreken. Het klopt inderdaad dat het materiaal waarvan deze ActiFry is gemaakt, niet al te stevig is. En dat valt ons behoorlijk tegen voor de prijs die wij ervoor hebben betaald. (ongeveer EUR 200,--) Dan zou je toch wel iets beter mogen verwachten............

upatamby 14-06-2013

Als ik de reactie van Tefal goed lees dan kun je een beroep doen op de garantie. Wat is dan het probleem?

Wijtine 09-08-2013

Op 18 juli 2013 ontvingen wij bij wijze van coulance, de door Tefal aan ons beloofde nieuwe mengschoep voor de Tefal ActiFry Family AH9000. Wij willen Tefal heel hartelijk bedanken voor deze fantastische service!

Wij wilden dit hier op Kieskeurig ook nog even laten weten, want wij waren zeer blij verrast toen het onderdeel bij ons werd bezorgd! Tefal(en ook Kieskeurig!, onze hartelijke dank, echt top! Tevens willen wij andere review schrijvers bedanken hier op Kieskeurig, want ook zonder hen en Kieskeurig hadden wij niet geweten hoe wij aan een nieuwe mengschoep hadden moeten komen. Allemaal heel hartelijk bedankt!

jqj123 22-03-2013
Geschreven voor: Tefal AH9000

wat n geweldig ding. Ik werd door een collega enthousiast gemaakt over dit product met een meer dan superverhaal over zalm met knoflook. Mijn ervaringen zijn meer dan prima. Volop heerlijke recepten op t web, je hoeft, wanneer de ingrediënten eenmaal in de pan zitten nergens meer naar om te kijken. Ander groot voordeel van deze machine is dat je probleemloos kant en klare producten erin kan bakken zonder enige toevoeging van vet. Vb: kaasschnitzels, runderworstjes etc. Een paar minuten in de actifry en klaar. Ook kroketten en de befaamde Mora mini-snacks bereid je in een paar minuten zonder vet en zonder er verder naar om te kijken. Kortom: een geweldig apparaat met vele mogelijkheden

egberts1972 20-03-2013
Geschreven voor: Tefal AH9000

Wij zijn zeer enthousiast over de resultaten van de actifryer. Wij gebruiken hem met name voor: patat, blokjes tofu, blokjes kip of kalkoen en groenten voor de nasi of bami.
Het is mij met de pan nog nooit gelukt om (vooraf gemarineerde) tofu zo lekker te krijgen!
Waar we behoefte aan hebben is een gebruikersgroep om recepten uit te wisselen.
Een tip: als je te dunne patat bakt dan worden de puntjes te hard, die krijg je niet door je keel.

schelft 02-02-2013
Geschreven voor: Tefal AH9000

Wij zijn superblij met onze actifry, we hebben deze al ruim 2 jaar. De duurzaamheid is wat minder, maar de arm en het deksel zijn stuk geweest en tot volle tevredenheid vervangen. We gebruiken de actifry dagelijks het is zelfs zo dat deze op het moment met ons mee naar Spanje is, waar wij aan het overwinteren zijn. Ik las in eerdere revieuws over de meerdere gebruiksmogelijkheden als je de arm er uit haalt, bij bereiding van gehaktballetjes en zo, en dat werkt perfekt!
Het is een topper!

wuts 21-01-2013
Geschreven voor: Tefal AH9000

Heel geweldig apparaat, we gebruiken hem regelmatig, met name voor heerlijke verse friet. helaas bleek bij ons apparaat de duurzaamheid heel erg slecht, de draaiarm bleef al langere tijd niet meer vastzitten (waardoor hij soms stopte met draaien). sinds kort is er steeds meer gaan begeven. het inwendige van de draaiarm is er uit komen vallen, de voedselring is gebroken en op 1 plek een stuk gesmolten en 2 weken geleden brak ook het handvat er van af. hij doet het nog wel, maar het wordt steeds moeilijker om hem te bedienen...:-(

Amiro48 22-01-2013

Gewoon terugbrengen naar de winkel. Tefal hanteert een goede garantie. Grote kans dat hij wordt omgeruild voor een nieuwe. Heb ik ook meegemaakt.

wuts 14-02-2013

Wij hebben hem inderdaad opgestuurd naar Tefal. hoewel we de communicatie van de reparatie afdeling slecht vinden Zijn we zeer tevreden over de afhandeling. we hebben namelijk een gloednieuwe actifry terug gekregen. (een Tefal ActiFry Family Gourmand AW9500) dus de service is SUPER!

richard1ooo 29-11-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Sorry maar ik ben totaal niet te spreken over de actifry , ik heb nu al meerdere recepten uit het boekje gemaakt maar zijn allemaal stuk voor stuk niet gelukt terwijl alles gaat zoals het in het boekje staat.

HenkM-nh 02-01-2013

En daarom geef je een 1 voor duurzaamheid? Dat vind ik dus niet terecht. Je kunt het product niet prettig in gebruik vinden, maar beoordeel de verschillende aspecten dan in elk geval naar waarde.

prutj38 21-11-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Wij zijn er heel blij mee, vooral als de kipkluifjes erin gaan daar zijn de kids gek op lekker krokant dat krijg je niet als je ze in de koekepan bakt.
Of lekkere loempiaatje dat gaat ook prima, maar vooral ook lekkere groente met aardappeltjes gaat ook heel goed en lekker.
Nasi gaat ook goed vlees erin groente erbij plus de groentemix uit een zakje en even later de rijst erbij en dan maar heelijk smullen. Wij zijn heel tevreden met de Tefal ActiFry AH9000.

Auke12 15-11-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Handige machine, friet erin en de tijd instellen en klaar. Voor 2 volwassenen en 3 kinderen kan er precies genoeg patat in 1 keer in (2 zakken van 700 gram). Ideaal, want in de tijd dat het wordt klaargemaakt heb je de handen vrij en kunt van alles gaan doen. De bereidingstijd is met ca 45 min wel lang, maar in die tijd heb je er geen omkijken naar. Super dus...

AlexandraD 24-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

De ActiFry is een ware aanvulling in de keuken. Bijzonder gemakkelijk en ook veilig. Geen gedoe met enge frituurpan om friet te maken oid. Terwijl de maaltijd wordt bereid door de Actifry heb ik m'n handen vrij voor andere zaken.

jannyP 22-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Ik vind de Actifry een geweldig aparaat!
Mijn man moest voor zijn gezondheid op doktersadvies afvallen.
De pan heeft meegeholpen om snel af te vallen omdat je zonder vet gezond en lekker kunt eten.
Zelfs friet gaat goed. Drumsticks zijn helemaal super!
Nu ik alleen ben komen te staan is de pan ideaal omdat ik nu toch elke dag gemakkelijk een warme maaltijd op tafel zet met verse groenten en vlees
Ik zou niet meer zonder kunnen en willen!
Zelfs vrienden die hier komen eten zijn erg enthousiast en hebben na zelf geproefd te hebben ook een pan gekocht.

anne1964 18-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Dit apparaat is super, ik had eerst de kleine die heb ik door verkocht aan een vriendin omdat die maar met twee personen zijn. Wij zijn met vieren en dan kun je gewoon in een keer je friet bakken ideëel. Wij eten elke zondag friet de ene keer met een snack de andere keer met bief of shoarma maakt niet uit. Ik gebruik hem nu al enkele jaren en ik ben er super tevreden over. En het mooiste vind ik dat je er ook nog een respecten boekje bij krijgt. En als je er een gekocht heb kun je ook nog lid worden gratis en dan krijg je ook nog nieuwe recepten. Het is geen verkoop praatje de friet smaakt gewoon lekker, als je weet hoe je hem moet bakken de eerste keer moet je even kijken wat je lekker vind de een vind friet lekker krokant en de ander hou van wat slaperen friet, maak hem open en proef gewoon even. Als het de eerste keer niet goed lukt denk dan niet het is niks gewoon een beetje spelen met dat ding. En als je het dan een paar keer hebt gedaan dan wil je echt niet anders meer. Bij ons komt er in ieder geval als deze ooit kapot gaat meteen een nieuwe en geen frietpan meer. En als je na gaat wat je kwijt bent aan om de vier keer nieuw frietpan in je frietpan doen dan bespaard het ook nog geld en het spaart je gezondheid.

amans 18-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Dit is nou echt een super handig apparaat. Alles kun je er in bakken, bereiden wat je wilt. De kippepootjes zijn verheerlijk. De kipshoarma smelt op je tong en we hebben nog nooit zo vaak verse patat gegeten! Heerlijk om te eten, gemakkelijk te bereiden en het mooiste, je hebt er geen omkijken naar!

Suzanneke 17-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Geweldig apparaat te gebruiken met zoveel gemak!
Lekker eten en super gezond!
Heel veel mogelijkheden om makkelijk en snel een lekker recept op tafel te zetten.

schelft 15-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Geweldig product! De Tefal ActiFry Family AH9000!
In tegenstelling tot andere aankopen staat dit apparaat niet opgeborgen in een kast, maar standaard gebruiksklaar op mijn aanrecht. Ik heb de ActyFry al 2 jaar, en deze wordt door z'n diverse mogelijkheden dan ook dagelijks gebruikt. Vlees, groenten, fruit, broodjes, noem maar op. En wat ik ook heel erg fijn vind bij de bereiding van frites in de ActiFry, dat je daarna niet zo'n vol gevoel hebt dat je bij gefrituurd eten wel hebt.Voor ons is het een idiaal apparaat, ook de service van Tefal is geweldig. Toen, door het vele gebruik de nokjes van het deksel stuk gingen, kreeg ik van Tefal gelijk kostenloos een nieuwe deksel toegestuurd. Kortom; De Tefal ActiFry is een Fantastisch Product!

Amiro48 14-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Eerst had ik de kleinere ActiFry. Maar nadat die op een hete pit van de kookplaat was komen te staan, hen ik meteen de grotere aangeschaft. Het fijne is dat je zoveel meer kan dan frietjes bakken. En alles met minder vet dan je gewend bent.
Toch zijn er nog wensen:
Een schakelaar om de pendel aan of uit te schakelen. -vaak moet je stilstaand beginnen,bijv bij gehaktballetjes. Daarna kan de pendel aan.
De plastic rand zou vervangen kunnen worden door de vorm van de pan te wijzigen, waardoor er geen eten over de rand gaat.
Een halve hitte schakelaar, waardoor je producten langzaam kunt verwarmen.

antoinetvisser 14-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Ik heb de actifry family nu een jaar in bezit. En niet zonder reden, want mijn hoofddoel was afvallen!!!!!!!!!!! Verantwoord en vetarm eten. Nou, ik kan wel zeggen dat het een groot succes is geweest. Ik ben ondertussen 31 kilo afgevallen. Dat is grotendeels te danken aan de actifry. Tjonge wat kun je daar lekkere magere gerechten mee maken. Het lekkerste vind ik de frietjes. Gewoon met verse aardappelen. Met 1 lepeltje olie. Als het apparaat draait heb je alle tijd om de groente en het vlees te bereiden. Nog een favoriet zijn de gehaktballen. Ze komen er heerlijk mals uit. Verder zijn de mogelijkheden enorm. Lekker varieren met roerbakgerechten. Bij de aanschaf zit er een kookboekje bij. Daar staan ook heerlijke gerechten in. Het apparaat zelf is heel degelijk. Goed schoon te houden.
Ook mijn gezin geniet volop van mijn actifry kookkunsten. Als ik op mijn streefgewicht ben zal ik de actifry absoluut blijven gebruiken. Ik eet n.l. veeeeeel lekkerder dan voordat ik op dieet ging.
Ik heb wel 1 nadeel. Aangezien ik het apparaat veel gebruik zijn er wat onderdelen stuk gegaan, maar dat was snel opgelost. Ik kreeg zonder problemen kosteloos de nieuwe onderdelen toegestuurd. Uiteraard binnen de garantietijd van 2 jaar.
> Antoinet Visser

banja 12-10-2012

wat een handig apparaat.
ik heb hem een aantal dagen.en heb hem al veel gebruikt.
wat echt heel fijn is is dat er zo weinig olie in moet dus voor het een dieet is het een goede pan.
het eten smaakt er ook erg lekker door.zeker wanneer je er verschillende olie in doet.
de vorm is mooi maar hij is wel groot dus ik laat hem niet op het aanrecht staan maar hij gaat netjes in de kast.
en het schoonmaken van alles is heel fijn even de pan in een sopje of vaatwasser en hij is weer schoon, echt vies word hij ook niet hij bakt niet aan.

kortom gewoon een mooi en fijn apparaat.
ik zou hem zeker weer kopen en ik zou hem ook aanraden aan iemand die er naar mij over vraag.

super ding

Cottmia 12-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Ik vindt dit een top apparaat.
en gebruik hem 2 a 3x per week, frietjes van verse aardappels maak ik erin klaar een klein scheutje olijfolie heb je maar nodig de frietjes zijn heerlijk knapperig (veel lekkerder en minder vet en zout als patat van de frietkraam) roerbakken doe ik ook vaak in de actifry de groenten blijft lekker van smaak,
kip filet en kalkoen filet en div. soorten vis maak ik er ook in klaar (vis valt wel gauw uit elkaar dus niet te lang erin laten zitten) ik ben zeer blij met de actifry

Cottmia 30-01-2013

Ik kreeg een mailtje of ik misschien inmiddels weer andere ervaringen heb met de actifri..
Dat heb ik ik maak er inmiddels ook borrel hapjes in klaar zoals nuggets.. voor de uiensoep: alle uien in de actifry,
of een lekkere schotel van gekruide krieltjes, gehakt balletjes en Roerbak groenten (eerst de krieltjes 10 min, erna de gehakt balletjes (kleintjes) en de laatste 10 minuten de groenten (lekker kruiden met kerrie en ketjap) een heerlijk potje! en in ene half uurtje is alles klaar.
Onze dochter werd ook enthousiast van mij Actiry verhalen. Wij hebben haar er 1 voor de kerst en Sinterklaas cadeau gedaan, ze is er dolblij mee.

wisewurm 12-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

Ik heb de Actifry's al meer dan 2 jaar in mijn bezit en de mogelijkheden zijn legio. Patat, hamburgers, kaassouffle, loempia, oriental mix, poffertjes, kroketten (wel omdraaien) braadhaantje, frikandellen, broodjes is geen probleen en zeer smaakvol. Dit is trouwens maar een kleine opsomming van de dingen die ik er in maak. We hebben het afgelopen jaar zelfs een grote platte oliebol met oud en nieuw in de Actifry gemaakt. Het resultaat was heerlijk en bijna vetloos. Ook wij hebben gehad dat de rand kapot ging en dat het handvat afbrak maar na een telefoontje naar Tefal kregen wij zonder problemen en kosteloos het materiaal opgestuurd. Ik heb 2 acctifry's omdat patat 45 min. duurt en dan kan je in de andere actifry nog snacks erbij doen. Ik ben er zeer tevreden over en kan het iedereen aanraden.

kiowat 12-10-2012
Geschreven voor: Tefal AH9000

ik heb nu sinds twee jaar een Family Actifry, gebruik hem bijna dagelijks en wil hem ook niet meer kwijt. Nooit meer vette hap! Altijd gezond eten, lekker makkelijk en wat je erin doet wordt mooi gelijkmatig gebakken. Voor mij de ideale oven! Ook helemaal zonder vet bakken is mogelijk, dus ook voor mensen die willen afvallen kun je je geen betere "pan" wensen